Rabu, 17 Februari 2010

Keluargaku..Jannahku,


Assalamualaikum WBT..moga kita semua senantiasa dalam naungan Rahmat Illahi hendaknya. Aduh, memang patut pun blog ini semakin dilupakan oleh saya sendiri..dek kemajuan teknologi IT, blog ini seakan lena. Saya sebenarnya masih aktif di alam maya. Cuma buat masa ini lebih kepada akaun peribadi FACEBOOK saya. Bagi sesiapa yang ingin menjenguk perihal terkini tentang saya dan isteri..sila layari FB dan searchkan nama saya, MUHD SAFUAN ZAINAL dan juga isteri, FILZAH SAFUAN..jika anda sudi, addlah kami ya..di atas sana adalah bingkisan gambar-gambar terbaru dari kami..ada yang rindu ke?Huhu..

Berita terbaru dari kami, kami sedang menantikan detik-detik hari tiba, kedatangan, kelahiran baru dalam keluarga yang baru kami bina ini. Akan lahirnya seorang mujahid atau mujahidah yang bakal menjadi penyeri hidup kami. Satu rahmat dan nikmat yang terbesar Allah kurniakan, kami bersyukur. Belum tahu lagi adakah yang lahir ini nanti mujahid atau mujahidah, sama-samalah doakan ya. Moga kita sentiasa ceria sokmo..